Tuesday, July 8, 2014

PROMOSI HEBAT JULAI -VIVIX-

PROMOSI VIVIX KEMBALI LAGI!!!

TERBAIK dari SHAKLEE hanya untuk anda. Berkongsi rahsia kecantikan dan kesihatan adalah modal yang amat bijak.Vivix juga dikenali sebagai SIRAP AJAIB. Jom cuba satu pasti anda akan JATUH CINTA dengan keberkesanan vivix, mahal??tak adalah malah berbaloi-baloi. Lebih bermakna lagi jika anda memberi kepada yang tersayang, hargailah mereka selagi mereka masih ada, kesihatan adalah segalanya,wang ringgit boleh dicari kehilangan yang tersayang tiada sesalannya..

KHASIAT VIVIX
  • Suplemen anti penuan terbaik dunia
  • Melindungi dan membaiki sellular DNA
  • Memberi impak positive kepada pengawalan genetik
  • Menggalakan biogenesis(pembentukan baru)mitchondria
  • Melambatkan pembentukan protien AGE (Advanced Glycation End products)
antara khasiat lain

Membantu perokok tegar behenti merokok


Menolong dan membantu KESIHATAN JANTUNG,kesihatan otak, kesihatan imun,kesihatan sendi, perlindungan antioksidan,peningkatan tenaga pada tahap sellular kesihatan dan kesejahteraan.




ELAKKAN
Sekadar peringatan, Ibu mengandung dan menyusu adalah tidak digalakkan untuk mengambil suplemen vivix. Ini adalah kerana, rase susu ibu akan berubah dan ini membuatkan baby boleh berhenti menyusu. Ibu menyusu disarankan menggambil set berpantang dan menyusu shaklee sudah memadai untuk kekal sehat dan bertenaga.

Hargailah ibu bapa kita,juga mereka yang tersayang, sayangilah mereka selagi masih ada. Usahalah untuk memberi yang terbaik selagi mereka masih ada. Harga sebotol vivix apalah sangat yang hendak kita berkira dengan kesannya yang mungkin boleh memberi bahagia kepada mereka yang tersayang.
Vivix adalah suplemen terbaik untuk mereka yang menghidapi penyakit kronik..in sha Allah.
Kita sebagai hambaNya berusaha memberi yang terbaik..selebihnya MILIK DIA..:)


Hubungi ana untuk detail:
017-9772927
sid 1095940
cod area :k.terengganu dan dungun

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.