Friday, August 15, 2014

COLLAGEN POWDER


Collagen Powder Shaklee is More than just collagen.



Shaklee collagen powder adalah supplemen kolagen yang UNGGUL, mengandungi 4000 mg kolagen RSS(Sisik ikan Merah) proprietari, sejenis kolagen tulen dan bermutu tinggi yang diesktrak dari sisik ikan merah.
Kolagen shaklee adalah sangat rendah dalam berat molekular. sekitar 1000 Dalton. amat mudah diserap oleh tubuh dan membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.
Antara ramuan utama yang terdapat dalam kolagen ini ialah:


Dan diantara MANFAAT utama kolagen shaklee 

Semakin menua kita, semakin kurang dan kurang penghasilan kolagen dalam tubuh badan kita ia mengakibatkan lebih banyak kedutan dan garis halus, disamping kulit yang semakin kendur.
Kerosakkan kolagen juga boleh dipercepatkan dengan faktor luaran seperti matahari, radikal bebas diudara, air dan nutrisi.
Kolagen shaklee mampu membantu kulit kita mengekalkan elastisiti semulajadi dan memperlahankan kehadiran kedut-kedut.



FUNGSI RAMUAN UTAMA

Kolagen sisik ikan merah- Sisik ikan merah adalah sumber kolagen yang premium dengan kurangnya pencemaran dan kadar penyerapan yang tinggi berbanding kolagen haiwan.

Ekstrak biji Camellia Japonica-Biji camellia japonica dari asid oleik, satu emolien dan pelembab kulit yang hebat, dan isoflavon, antioksida yang mampu mengurangkan radikal bebas.

Kolagen ikan- Elastin dari kolagen ikan pula memelihara kulit menjadi fleksibel tetapi tegang, memberikan reaksi melantun apabila kulit ditarik.

Vitamin C dan B-Vitamin C menggalakkan penghasilan kolagen dan menentang radikal bebas yang merosakan kulit.Vitamin B turut serta dalam metabolisma karbohidrat, lemak dan protein untuk membebaskan tenaga yang diperlukan untuk penghasilan kolagen didalam sel.

Esktrak kekerang- Glucosamine esktrak kekerang adalah penting didalam sentesis cecair synovial yang membekalkan pelincir kepada sendi-sendi dan menghidrat mata untuk melegakan ketidakselesaan mata.

Pengambilan kolagen shaklee yang berterusan mampu memberi kesan yang hebat kepada kulit dan juga kesihatan anda.

*cadangan pengambilan: 1 sachet sehari sebelum tidur.

______________________________________________________
"Kecantikan adalah Nikmat yang cukup hebat andainya kita benar-benar menghargainya. Cantik adalah subjektif, namun menjaga pinjaman Allah ini adalah sesuatu yang perlu."
-----------------------------------------------------------------------








No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.