Wednesday, August 27, 2014

TIPS DIET BERKESAN DAN SIHAT

Memiliki bentuk tubuh yang cantik dan menarik menjadi kegilaan dan keinginan semua kaum, baik lelaki mahupun wanita.



Namun kadang pengguna diluar sana memilih cara dan konsep yang salah. Ada diantara mereka yang tidak pedulikan kesan sampingan yang bakal mereka terima kelak. Nak cantik pun biarlah SIHAT, kalau setakat cantik luaran je, TAK BERBALOI pun. 


GEMUK!Kegemukkan adalah KETAKUTAN yang amat sangat bagi mereka yang sentiasa ingin kelihatan CANTIK dan menarik. Ia juga mampu menghilangkan KEYAKINAN diri seseorang itu. Namun ia TIDAK KEKAL, ia mampu dihapuskn dan di'LENYAPkan andainya mereka NEKAD, DISIPLIN dan MENGAMALKAN DIET yang BETUL dengan BANTUAN supplemen terbaik.
Tidak semua produk mahal mampu memberi pulangan dan HASIL yang HEBAt. Dan tidak pula produk yang murah itu TIDAK MAMPU memberi kesan yang anda inginkan. Tapi AWAS!!


Terdapat banyak produk untuk kelangsingan badan yang mampu memberi kesan yang CEPAT tetapi BERACUN. Ada juga yang mengandungi bahan-bahan terlarang dan juga kuantiti DADAH yang tidak diluluskan. JIKA ANDA pengguna BIJAK, tentu sekali anda tahu menilai dan membezakan antara yang HEBAT SIHAT dengan yang HEBAT MENYAKITKAN..

Jom Ana kongsikan serba sedikit cara dan konsep diet sihat yang betul. JGN skip waktu makan anda, mungkin secara pemikiran logik akal. kurang makan , maka kuranglah berat badan kan..Sebenarnya ia adakah cara salah.


CARA DIET YG BETUL :

1.Sarapan pagi
2. Santapan pagi
3.Lunch
4.Minum petang
5.Dinner
______________________________________________
"Makin kerap kita makan, makin banyak tenaga dibakar"
_______________________________________________

Protien amat diperlukan badan ketika proses diet. Dan ia PERLU diambil dengan sukatan yang betul.

Ramai yang berdiet dengan cara yang tidak betul, protein kurang dalam badan menyebabkan badan kita mengambil protein dari otot dan kerana itulah badan kita akan merasa cepat lemah je.

Ia juga boleh menyebabkan, berat badan cepat naik selepas diet pertama anda,jika mengamalkan diet yang tidak sihat. ini adalah kerana diet yang diamalkan itu bukan berlaku pengurangan pada lemak-lemak badan tapi pada otot.


JGN MUDAH TERPEDAYA dengan produk-produk yang menjanjikan hasil yang segera tanpa anda menilai dan mengkaji bahan-bahan yang digunakan, sihat tak dapat,penyakit lain pulak datang.
Diet yang sihat amat memerlukan GAYA HIDUP SIHAT. dengan bantuan supplemen SHAKLEE inshaAllah hasilnya amat memuaskan dan terjamin selamat.



JOM DIET SIHAT DENGAN SUPPLEMEN SHAKLEE


Diet yang sihat dan berkesan amat memerlukan ketiga-tiga proses ini secara sihat.

OMEGA GUARD&LECITHIN

Fungsinya adalah untuk membakar segala bagai lemak yang tidak diperlukan badan. InshaAllah dengan penggunaan yang teratur dan mengikut kuantiti yang betul, lemak-lemak degil mampu dibakar. Selain itu, anda juga akan mendapat khasiat lain dengan kedua-dua supplemen ini,seperti tenaga dan juga daya INGATAN yang kuat.

HERB-LAX

Proses kedua pula iaitu PENGHAPUSAN dan PENYAHTOKSIN. Ini akan dilaksanakan oleh supplemen Herb-Lax. Segala sisa dan racun toksin dalam badan yang tidak diperlukan akan dihapuskan, dan ianya akan disingkirkan melalui pembuangan najis.
Bagi ibu menyusu, tidak digalakkan mengambil supplemen ini kerana dikhuatiri boleh menyebabkan cirit birit pada baby.

CINCH/ESP

Dalam proses pembinaan semula otot-otot badan, protien amatlah diperlukan. Lemak yang disingkirkan akan meninggalkan ruang untuk diisi dengan pembinaan otot baru. Kulit akan kelihatan tegang dan cantik. Protein yang dibekalkan melalui cinch dan juga ESP mampu membekalkan tenaga yang berpanjangan. Dengan pengambilannya anda mampu menahan nafsu untuk makan.inshAllah.


- Senaman juga diperlukan, untuk kesan yang lebih baik. tak perlu lama-lama, cukuplah sekadar 20minit sehari.

-Perlu diPASTIKAN pengambilan AIR yg CUKUP oleh badan AMATLAH DIMESTIKAN..sekurang-kurangnya 3liter untuk sehari.


"YAKINLAH dengan supplemen sHAKLEE kerana ia terbukti BEBAS daripada bahan kimia berbahaya."


_______________________________________________

Sebarang KONSULTASI dan INFO hubungi ana, dan ia adalah PERCUMA..

'BEBASKN DIRI ANDA DARIPADA LEMAK-LEMAK'










No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.