Friday, August 15, 2014

RAHSIA CEPAT KAYA


~BISSMILLAHIRRAHMANIRRAHIM~

Salam sejahtera, kehidupan didunia ini bersifat sementara dan semuanya hanyalah pinjaman semata-mata. Namun kita sebagai umatNya di gesa untuk mencari KEREDHAAN Allah dalam setiap pekerjaan dan juga perkara yang kita lakukan.
Kehidupan ini mudah saja andai kita pandai menilai dan menghargai setiap nikmat yang Allah kurniakan kepada kita..
Semua insan ingin hidup senang dan mewah. Akan tetapi tidak semua yang kita inginkan itu membawa barakah.


Berkerja dan BERUSAHALAH selagi Allah mengizinkannya. Berusahalah selagi SIHAT. Ramai yang kuat berkerja tapi tidak ramai yang dapat merasai NIKMAT kAYA dari usaha yang mereka lakukan. KENAPA?? InshAALLah dengan niat yang betul, pekerjaan yang dilakukan PASTI membawa barakah. DAN BARAKAH itulah TANDA nya KEKAYAAN yang sebenar.

JOM KAYA!!!kita kaya dengan mencari rezeki melalui BERNIAGA. Inilah salah satu tips untuk KAYA. Iaitu berniaga.

Bukan senang dan senang dan bukan susah dan susah. Apa yang PENTING kita perlukan KEKUATAN zahir dan batin. Minda dan HATI perlu cekal..Dan yang paling penting ialah NIAT, untuk apa kita mahu jadi KAYA..kerana Allah MEMBERI setiap apa yang kita mahu berdasarkan niat kita.


Aku ingin KAYA untuk aku membantu mereka yang susah. Aku ingin kaya untuk aku MEMBERI dan BERKONGSI kesenangan dengan yang lain. Aku ingin KAYA untuk BERSEDEKAH.
Ya, aku mahu KAYA. INSHAALLAH dengan melibatkan diri dalam perniagaan SHAKLEE aku mampu jadi KAYA raya.


Antara tips NAK KAYA CEPAT..


InshaAllah kalian mampu jadi kaya andainya anda yakin dengan PERTOLONGAN ALLAH. Masih tercari-cari jalan perniagaan apa yang betul, jom sertai Ana, inshAllah Ana akan kongsikan serba sedikit ilmu yang ada.




"salam sayang daripada Ana untuk semua,tiada ragu-ragu lagi..
be fast be furious and grab it now"






No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.