Thursday, August 21, 2014

VITA-C PLUS

Vitamin C Semulajadi dengan Perlepasan Jam Demi Jam

Shaklee Sustained release vita-C plus merupakan produk pertama yang menawarkan vitamin C dengan kawalan pelepasan secara semulajadi yang menggunakan proprietri dengan sistem penyaluran semulajadi  yang melepaskan vitamin C sedikit-demi sedikit dalam masa 5 jam.


Sebagai satu antioksida yang kuat, vitamin C merupakan nutrien yang mempunyai fungsi menyeluruh yang dapat menyokong kesihatan jantung, kesihatan imun, keutuhan sel serta kesihatan mata, gigi, gusi, tulang, otot dan pembuluh darah.



MANFAAT UTAMA

  • Membentuk kolagen - Merangsang pembentukan kolagen.
  • Memperbaiki simptom pendarahan - kekurangan vitamin c adalah penyebab gusi berdarah, lebam dikulit, pemulihan kecederaan yang lambat, kulit kering, ruam dan kulit kasar.
  • Peningkatan sistem imun - Membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, mengukuhkan sistem imun dan mempertingkatkan alergik hidung dan kulit. Mengurangkan symptom selesema.
  • Memerangi kanser -  Ia adalah satu-satunya anti-oksidan yang berkuasa, mampu meningkatkan interferon semulajadi tubuh dan merangsang pengeluaran T-cells untuk melawan sel-sel kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh kita dengan berkesan.
  • Ia juga mampu menghapuskan radikal bebas sebelum ia menyerang sel-sel kita.
  • Mencantikkan kulit -  ambil vitamin c setiap hari untuk kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukan pigmen.
  • Memperbaiki Insomnia - Ia memperbaiki insomnia, stress masalah berkaitan mental seperti keresahan.
  • Mengekalkan kolesterol sihat - Mampu mengurangkan kolesterol dan tekanan darah.  




*cadangan pemakanan: 
untuk memelihara kesihatan : 2x setiap hari, 2 tablet setiap hari (selepas makan)
untuk melawan kanser dan penyembuhan penyakit : 3x sehari, 2 tablet setiap kali.


____________________________________________

'Penyembuhan yang PASTI hanya daripada ALLAH'
___________________________________________



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.