Monday, September 29, 2014

CARA MUDAH HAMIL

Memiliki Zuriat sendiri adalah impian dan keinginan bagi setiap pasangan yang baru berkahwin. Zuriat adalah tanda kasih dan cinta mereka terjalin utuh. Zuriat juga penyeri kehidupan pasangan bahagia yang berkahwin.


Namun ia adalah rezeki dan anugerah Allah kepada setiap insan yang dikehendakiNya. Tidak semua insan yang berkahwin terus dikurniakan anak. Semua ini aturan dan Anugerah Allah. Sebagai hambaNya kita hanya mampu berusaha dan mengharapakn yang TERBAIK dari yang MAHA PENCIPTA. Alhamdulillah dan syukur sangat pada mereka yang berkahwin je terus dapat hamil dan menjadi ibu dan bapa pada zuriat mereka.

Namun bagaimana pula dengan mereka yang MASIH MENGHARAPKAN keajaiban Allah untuk mereka bergelar ibu dan merasai NIKMAt-NIKMAT itu? Doa kan yang baik -,baik untuk mereka.
Pengalaman ana sendiri. 1 tahun berkahwin namun masih belum dikurniakan anak ketika itu.

Macam-macam usaha telah ana lakukan, dari segi pemakanan dalaman, ubat-ubatan, sedekah  dan doa. Sebagai seorang wanita, ia amatlah memberi kesan kepada emosi dan keyakinan diri. Malu tatkala ada yang tegur, ;TAK SUBUR"."ADA MASALAH KE?".Macam-macam soal yang mereka ajukan tanpa mereka fikirkan apa yang kita rasa.."TAK ADE LAGI KE?"huhuhu

Keadaan emosi, kesihatan dalaman wanita mahupun lelaki amatlah memainkan peranan penting bagi memastikan ada hasil yang baik dalam proses persenyawaan.
Pemakanan ADALAH AMAT PENTING!!Jangan anda pandang remeh kepada perkara ini.
Baik lelaki mahupun wanita, nutrisi yang cukup dan terbaik untuk penghasilan KUALITI yang terbaik.

ALHAMDULILLAH telah ramai pengguna-pengguna SET SUBUR shaklee berjaya membuahkan hasil. Dengan pengambilan suplemen yang betul, CARA yang sesuai mengikut kesihatan para pengguna, inshaa Allah tiada apa yang mustahil. Suplemen shaklee bukan bertujuan UNTUK MERAWAT atau MENGUBATI. namun ia adalah makanan tambahan yang CUBA membantu memberikan KESAN yang terbaik, in shaa Allah

Cara mudah Hamil dengan set KESUBURAN shaklee amatlah SIHAT DAN SELAMAT. Ia telah TERBUKTI berkesan dan telah dirasai sendiri oleh ramai pengguna diluar sana.



1.VITA-LEA
Mengandungi 28 vitamin dan mineral yg diperlukan oleh tubuh badan seorang dewasa. Untuk memastikan keperluan 12 vitamin dan 7 galian dipenuhi.

2. B Complex 
Paling penting untuk elak kemurungan (anti-stress) & menstabilkan hormon.
 Uniknya vitamin b shaklee kerana ianya turut mengandungi Folic acid dan Biotin yang sangat penting untuk pembentukan darah dan kestabilan hormon. 
Lengkap dengan vitamin B6 (13.5mg), B12 (40.5mcg) dan asid folik (200mcg). Pengambilan asid folik bersama-sama dengan kehadiran vitamin B6 dan B12 amatlah disarankan bagi mengelakkan anemia yang boleh menyebabkan masalah kesuburan serta mengurangkan risiko kecacatan janin dan kecacatan tiub neutral.

3. Vita C
Bantu proses sintesis hormon-hormon kritikal yang berkaitan dengan seks dan kesuburan seperti androgen, estrogen & progesteron. Suami yang merokok memerlukan lebih vitamin C untuk membantu meningkatkan semula produktiviti.

4. GLA Complex
Diamalkan oleh wanita, terutama yang menghadapi masalah haid tidak teratur. Gamma Linolenic Acid (GLA) bantu wanita hasilkan cecair serviks yang subur & berkualiti, yang juga dikenali sebagai ”Mukus serviks putih telur (egg white cervical mucus)”.
 Cecair serviks jenis ini sangat subur, nipis, berair, cerah & likat, dan sangat2 membantu sperma berenang terus ke uterus, keTiub Fallopio, dan ke telur (ovum). Tambahan, cecair serviks yang sangat subur ini juga akan bantu sperma hidup lebih lama iaitu sehingga 5 hari di dalam Tiub Fallopio, yang mana akan membantu proses persenyawaan walaupun anda tidak melakukan hubungan seksual semasa si isteri sedang subur (waktu ovulasi).


5. Zink
Bagi kaum lelaki, zink merupakan zat yang sangat penting bagi proses pembentukkan hormon testosterone, bantu mengekalkan jumlah air mani, bantu mengekalkan paras testosterone yang bersesuaian, serta memberikan tenaga untuk sperma agar lebih aktif menuju ke ovum.

6. Vitamin E & Selenium
Membantu meningkatkan hormon seks baik lelaki mahupun wanita yang juga terkenal sebagai “vitamin seks”.

7. Alfalfa Complex
Alfalfa dikatakan tumbuhan terbaik yang mengandungi segala zat keperluan harian tubuh manusia. Diamalkan oleh wanita, terutama bagi mereka yang rasa “sakit ketika bersama”, membantu mengatasi masalah keputihan, masalah haid yang tidak teratur atau senggugut/ sakit pinggang yang melampau tatkala didatangi haidm dan turut membantu di dalam hubungan suami isteri (bertindak seperti Kacip Fatimah)


DIsini ana serta kan sekali cara-cara pengambilan suplemen shaklee untuk hasil yang lebih BAIK inshaa Allah. KITA MERANCANG NAMUN ALLAH jua penentu segalanya.
BERDOA dan terus berdoa .




Allah melihat pada usaha hambaNya. cuba dapatkan konsultasi dengan Ana jika berminat untuk mencuba set MUDAH HAMIL shaklee.

Inshaa ALlah tiada yang mustahil bagi Allah, anda sihat, KANDUNGAN SIHAt,KELUARGA bahagia.



__________________________NIKMAT MENJADI WANITA______________________








No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.