Tuesday, September 30, 2014

TIPS CERGAS BERSUKAN

Kadang melihat para atlet bersukan macam seronok je. Mana tak nya dulu jiwa Ana pun minat bersukan, tapi bila dah start bersekolah agama ni, benda tu dah jadi pudar dan padam macam tu je.

Tapi best bersukan, aktif dan bebas. Tapi kadang-kadang tak kena cara dan pemakanan yang salah memang boleh semput badan nak aktif.

Lama betul dah ana tinggalkan zaman bersukan. Yang ana minat pingpong, badminton bola jaring dan bola tampar..Badan ku kecil tapi nafsu bersukan macam berlagak kuat.Hihi..
Andainya dulu ku kenal PERFORMANCE DRINK maunyer mudah semuanya bagiku.hihi

For the last, ana minat gile BERMAIN BOWLING.. tapi nak wak macam mana, badan yang tak cukup nutrisi ini tak mampu nak bertahan lama, Paling lama pun sampai games ke2 je. Nak masuk games ke 3 dah semput dan badan lengguh..

Sekarang telah ku berjumpa dengan cara TERBAIK untuk KEKAL AKTIF DAN CERGAS BERSUKAN.

JUST TAKE PERFORMANCE DRINK!!



Kenapa Performance Drink? kerana iaNya telah TERBUKTI BERKESAN DAN PARA ATLET DUNIA JUGA TURUT KEKAL CERGAS DENGAN MINUMAN INI.


  • Bebas gas atau tidak berkarbonat.
  • Kurang  kandungan gula (less sugar).
  • Performance Drink mempunyai kadar natrium yang rendah dan mempercepat kadar penyerapan cecair (elektrolit) dalam tubuh sekaligus anda akan mengatasi masalah dahaga – KURANG HAUS!
  • Bersifat isotonik iaitu minumam ini mempunyai jumlah kepekatan karbohidrat yang sama dengan darah kita. Kesannya ia akan mudah diserap dan sekaligus meningkatkan kadar gula di dalam darah dan impaknya- tubuh anda LEBIH CERGAS dan KURANG PENAT! 

Penyahhidratan merupakan penyebab biasa bagi kelesuan dan tahap pencapaian yang kurang memberangsangkan bagi para atlet. Shaklee Performance® terbukti secara klinikal untuk menyokong tahap hidrasi berbanding air.  Tambahan pula, Performance mempunyai lebih banyak elektrolit dan menyalurkan lebih banyak tenaga berbanding jenama minuman hidrasi yang lain.

Campuran Elektrolit OPTI-LTYE™ proprietari   dengan campuran unik karbohidrat kami  dapat memberikan tenaga segera dan berkekalan bagi menyokong hidrasi optimum.

Ujian makmal terhadap atlet dengan pencapaian cemerlang menunjukkan yang Performance Shaklee dapat:

•    Mengurangkan kehilangan bendalir bagi meningkatkan
hidrasi
•    Memberikan spektrum elektrolit yang menyeluruh termasuk
kalsium dan magnesium (bukan untuk jenama unggul)
•    Memelihara tahap gula dalam darah bagi mengekalkan
keupayaan tenaga dalam meningkatkan stamina.

Bagi mereka yang memang minat bersukan, inshaaAllah selepas mengambil performance drink sebagai minuman asas sukan anda, anda akan sihat dan kekal cergas. Selain itu, pengambilan VIT-LEA juga dapat membantu badan anda kekal sihat dan bertenaga lagi.INSHAALLAH

Kerana vita-lea juga membekalkan cukup kandungan tenaga yang diperlukan badan,

VITA-LEA
  • multivitamin, yang pertama dicipta didunia
  • membekalkan tenaga yang optimum
  • membantu megimbangi darah



Ambillah suplemen ini, iaitu performance drink sebagai minuman wajib untuk anda para atlet sukan jika, YANG TERBAIK HANYA UNTUK SIJUARA!!

Para pesukan dunia turut mengamalkan performance drink sebagai mnuman kesihatan agar nmereka kekal cergas dan sihat.FAKTA bukan AUTA.


tips kekal cergas dengan performance drink shaklee, 
cadangan: ambik 2 atau 3 scoop dan bancuh sehingga sebati..boleh diambil sejuk dan juga suam.
Best sangat, badan terasa kuat dan bertenaga.






__________________________BERSUKAN DEMI KESIHATAN ANDA______________





No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.