Thursday, September 25, 2014

WATER PITCHER


CANTIK..COMEL MOLEK JE...MUDAH DIBAWA..itu baru pandang je, nampak permainan reka bentuk water picther shaklee disitu?



Namun bila dah start guna..WOW!!! AMAZING!!! AIRNYA SEDAP!!! AIR BERSIH!!SUCI JE!
ha itulah FAKTA dan bukan AUTA untuk merancakkan produk WATER PITCHER SHAKLEE ini, yang sememangnya dah RANCAK dan TERLAJAKKK HEBAT.

MELIHAT sudah pun tetarik dengan rekabentuk yang unik dan bersahaja, produk lain ada ke?
MENGGUNAKANNYa lagilah AWESOME!! TERBUKTI SELAMAT DAN JIMAT HEBAT!


Sekali beli memanglah nampak macam mahal je kan, namun penggunaannya bukan SEKALI tapi mampu berkali-kali, mudah dan selamat.
Kajian telah dilakukan dan ianya terbukti lebih jimat daripada penggunaan AIR MINERAL botol yang sedia ada.

"ALA CEREWET, MASAK JE AIR LAGI MUDAH DAN SELAMAT .."

Adakah anda pasti minuman yang telah dimasak sekali pun itu selamat untuk anda gunakan sebagai bahan utama minuman anda sehari2..Mungkin anda sendiri tidak pernah melihat BETAPA KOTORNYA air yang di alirkan melalui paip air untuk kegunaan harian kita.

EEEE, ana pernah melihatnya dan macam tidak percaya je betapa "KOTOR,TEBAL DAN HITAM" penapisan yang menapis bahan-bahan yang tidak diingini juga terkandung klorin yang tidak selamat untuk tubuh badan kita.

Demi kesihatan yang optimum setiap rumah wajib MEMILIKI penapis air untuk menjaga kualiti air sihat dan memelihara kesihatan menyeluruh..
Itu belum lagi jika kandungan air tercemar dan tidak sihat.Dengan perubahan cuaca dan cuaca sekarang yang PANAS terik. kandungan dan kualiti air amatlah ketara perubahannya.

Sejak kebelakangan ini. kualiti air di kawasan kuala terengganu tidak baik, beberapa hari Ana sekeluarga terpaksa minum air PAYAU, kuning..SEDANGKAN penapis besar dah tersedia diluar demi memastikan bekalan air sihat dan bersih.Namun ia tidak memadai, jelas sekali kualiti air bersih sukar untuk diperolehi,

InshaAllah dengan adanya WATER PITCHER Shaklee, masalah air payau, kuning tidak bersih dapat di atasi.

JOM KENAL DULU APA ITU GET CLEAN WATER PITCHER SHAKLEE


Merupakan sistem penurasan air MULTIPATEN baru yang menghasilkan air yang lebih sihat. Berbanding dengan penapisan air yang lain. produk ini menggunakan sebatang BLOK KARBON padu untuk membersihkan air anda serta mengurangkan bahan-bahan cemar yang sukar untuk disingkitkan termasuklah kandungan plumbum sehingga 99%.

GET CLEAN WATER PITCHER merupakan sistem penuran berJAG pertama yang menggunakan kaedah isian semula. Maka kuranglah penggunaan botol plastik yang dibuang. Ia juga mampu menghasilkan 303liter(80 gelen) air bagi setiap penurasan.


KENAPA WATER PICTHER SHAKLEE?

-Berpatutan dan JIMAT

-MUDAH digunakan

-MUDAH dibawa kemana sahaja.

-TIDAK perlu disambungkan kepada paip dan kuasa elektrik.

-Setiap pembelian set, akan dibekalkan dengan 3filter, dan setiap 1 filter bertahan selama lebih kurang 3-4 bulan.

-Pemasangan dan penggunaannya mesra pengguna.





KELEBIHANNYA


  • Setanding jenama terkemuka lain
  • Disahkan mampu mengurangkan kandungan plumbum, merkuri dan kadmium serta baha-bahan cemar yang lain disamping mengekalkan kandungan mineral yang sihat.
  • Terbukti dapat mengurangkan kuantiti klorin dalam air yang mana ia dapat mengurangkan ancaman kesihatan akibat kandungan klorin dalam air.
  • Disahkan dapat membekalkan 303liter(80 gelen) air bagi setiap penurasan, DUA KALI GANDA lebih daripada jenama terkemuka lain,
  • Sistem penuras JAG  air BERBLOK-isian semula yang pertama.
  • Kuanliti air yang lebih BERSIH dan selamat
  • Hanya beberapa sen bagi seliter air.
  • Jag air bermeter automatik pertama yang menunjukkan jumlah gelen air yang telah dituras- tidak memerlukan kuasa elektrik.
  • Ringan dan mudah dibawa
  • Menjimatkan tidak perlu di masak.




___________________________________sihat sentiasa__________________________________

berminat, terus hubungi ana:-





No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.