Saturday, September 27, 2014

TESTIMONI KRIM HERBAL BLEND SHAKLEE

Herbal Blend Multipurpose cream Shaklee Krim yang menenangkan ini telah diuji secara klinikal di mana ia dapat melembutkan kulit yang kasar dan pecah-pecah pada lutut, siku serta tumit kaki. Ianya Dingin, bermentol dan tidak berminyak. Diperbuat daripada ekstrak herba semulajadi yang menenangkan termasuk sage, horse chestnut yarrow dan rosemary.

Krim HERBAL BLEND ini juga adalah PRODUK SHAKLEE yang terlajak HEBAT. Ia amat berpatutan dan amat laris. Macam goreng pisang gitu. Mana tak nya fungsinya MULTIPURPOSE gitu kan, Satu barang dengan pelbagai fungsi. yang best ia amat-amat MENYENANGKAN.

Sedikit ana coretkan perkongsian pengguna herbal blend.
Kawan Ana sendiri, menghadapi masalah kulit sensetif yang serius, Macam-macam cara dah dia ikhtiarkan. Banyak duit dan dia habiskan untuk pastikan kulitnya sihat. Nak berharap cantik tu jauh sangat dah kan.

So ana cuba suggestkan krim ini., kerana Ana sendiri mengalami masalah yang sama dan alhamdulillah Ia menjadi dengan Ana, dan ana juga berharap ia mampu mengatasi masalah yang sama untuk kawan Ana.mira.

Ana follow up selepas dia menggunakan krim herbal blend ini selama 1bulan gitu, start awal julai dan picture selepas tu pertengahan OGOS.
Menurut pelanggan ana,kulitnya mengalami gatal-gatal , so dia cuma sapu krim tersebut setiap malam.

Dia hanya ikhtiar selagi boleh, walau pun sebelum ini dah banyak produk dia guna, bukan tak berhasil namun tidak begitu memuaskan seperti mana hasil yang ditunjukkan dalam gambar di bawah.



Krim ini mengandungi bahan semulajadi dan boleh digunakan untuk pelbagai keperluan. Namun masalah kulit,seperti gatal-gatal adalah yang paling TERBAIK KEBERKESANANNYA.

Ini pula testimoni kedua, pada awalnya suka-suka je sapu kat jerawat, tapi selepas 3hari je jerawat surut. Ujian hanya dilakukan pada diri sendiri dan hanya diri sendiri sahaja tahu betapa seronoknya dapat merasai keberkesanan herbal blend shaklee ini.


Seronok dapat mendengar feedback-feedback positive dan dapat membantu rakan-rakan mahupun pelanggan sihat dan menyelesaikan masalah mereka,Ana sekadar tolong mana yang termampu, mereka berusaha namun selebihnya MILIK Allah jua untuk menyembuhkannya.INSHAALLAH..

Selain itu, anak Ana juga ada masalah kulit kering dan gatal, lepas sapu je krim ni bila dia gatal, terus elok tak mengaru dah.syukur..


Berminat? boleh hubungi Ana untuk sebarang info dan pesanan produk shaklee.
inshaAllah Ana cuba bantu mana yang termampu ok.
Sebarang konsultasi adalah PERCUMA






No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.